Ανοιχτά θα παραμείνουν όλα τα Σάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου τα εμπορικά καταστήματα στο Αγρίνιο, σύμφωνα με ενημέρωση του Συλλόγου Εμπόρων και Επιχειρηματιών Δήμου Αγρινίου (ΣΕΕΔΑ).
Ο Σύλλογος υπενθυμίζει στους καταναλωτές το θερινό ωράριο λειτουργίας της αγοράς, το οποίο τίθεται σε ισχύ από την 1η Ιουλίου 2026, καλώντας το κοινό να προγραμματίσει τις αγορές του με βάση το νέο πρόγραμμα λειτουργίας.
Παράλληλα, επισημαίνεται ότι τα εμπορικά καταστήματα της πόλης θα παραμείνουν ανοιχτά όλα τα Σάββατα κατά τη διάρκεια των μηνών Ιουλίου και Αυγούστου, εξυπηρετώντας κατοίκους και επισκέπτες της περιοχής κατά την καλοκαιρινή περίοδο.
Ο ΣΕΕΔΑ δημοσιοποίησε και το προτεινόμενο θερινό ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων, το οποίο θα ισχύσει από την 1η Ιουλίου 2026.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου