Πανελλαδικές 2025 – Αγρίνιο: Ποιοι Μαθητές Πρωτεύσαν και Ξεχώρισαν




Δείτε τα ονόματα των νέων από το Αγρίνιο που πρώτευσαν στις πανελλαδικές εξετάσεις 2025.

Η πολυαναμενόμενη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων έδωσε τέλος στην αγωνία όσων συμμετείχαν στην απαιτητική διαδικασία.

ΣτοΑγρίνιο υποψήφιοι για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση κατάφεραν να πετύχουν υψηλές βαθμολογίες και δίκαια συγκαταλέγονται στους πρώτους των πρώτων.

Ο Παναγιώτης Μουρούκος (6ο ΓΕΛ Αγρινίου) με 19,5 αρίστευσε και με την υψηλή του βαθμολογία (Χημεία 20, Μαθηματικά 19,6, Φυσική 19,6 και Έκθεση 18,8) και ο δρόμος είναι διάπλατα ανοικτός για το ΕΜΠ και τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών.

Ανάμεσα στους επιτυχόντες είναι και ένας ακόμα από τους πρώτους των πρώτων σε πανελλαδικό επίπεδο. Πρόκειται για τον Πέτρο Δανδάλη (2ο ΓΕΛ Αγρινίου) που μέσο όρο 19,45 εισάγεται στην Ιατρική. Γνώριζε ότι είχε γράψει καλά και υπήρχε μια σιγουριά ότι ο στόχος που είχε θέσει, θα γινόταν πραγματικότητα. Στο οικογενειακό περιβάλλον δεν ασκεί κάποιος το ιατρικό λειτούργημα ωστόσο η αδελφή του ολοκληρώνει το 3ο έτος της Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο Πατρών και οι εντυπώσεις μου του έχει μεταφέρει είναι θετικές.  Ο αγώνας της προετοιμασίας είναι δύσκολος και έχει μεγάλη σημασία η οργάνωση του χρόνου για διάβασμα όπως και για ανάπαυλα μου μπορεί να λειτουργήσει ενισχυτικά, όπως σημείωσε.

Ο Πέτρος ευχαρίστησε την οικογένεια του και τους καθηγητές που τον στήριξαν όλη αυτή τη χρονιά. Με τις γνώσεις τους και την εμπειρία τους στις πανελλαδικές αλλά και τις κατάλληλες οδηγίες, οι εκπαιδευτικοί τον βοήθησαν να υλοποιήσει το στόχο του, όπως τόνισε.

1ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου

  • Μπολιάρης Κόδρος - Δημήτριος 18,83
  • Λανάρα Θεοδώρα 18,78
  • Κακαβά Χριστίνα 18,63

Η Χριστίνα Κακαβά από το 1ο ΓΕΛ Αγρινίου έχει κάθε λόγο να είναι χαρούμενη αφού οι βαθμοί της, της επιτρέπουν να εισαχθεί στην Ιατρική Θεσσαλονίκης ένα όνειρο που είχε από μικρό παιδί. Το συστηματικό διάβασμα ήταν «κλειδί» για την επιτυχία της ενώ η στήριξη από οικογένεια και εκπαιδευτικούς συνέβαλαν στο τελικό αποτέλεσμα, όπως παραδέχθηκε.

  • Κοκκίνου Αγάθη 18,40
  • Ράβδου Ναταλία 18,20
  • Γκάμπου Ελευθερία 17,68
  • Μπέκου Γεωργία-Ειρήνη 17,53

2o Γενικό Λύκειο Αγρινίου

  • ΔΑΝΔΑΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ 19,45 3ο ΠΕΔΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΤΟΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 18,73  3ο ΠΕΔΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΛΑΖΑΡΙΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 18,65 4o ΠΕΔΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

3ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου 

  • Χαράλαμπος Μπάθας 18,6
  • Κωνσταντίνος Πλατανιάς 17,9

Ο Κωνσταντίνος Πλατανιάς από το 3ουΓΕΛ τόνισε: «Και φέτος έλαβα μέρος στις πανελλήνιες εξετάσεις. Ήταν απαιτητική διαδικασία ως προς το διάβασμα με αρκετό άγχος. Είναι κάλο ο κάθε μαθητής να έχει ένα δικό του πρόγραμμα με το οποίο ο ίδιος μπορεί να αντεπεξέλθει και δε χρειάζεται να κουράζει τον εαυτό του. Αυτό που μετράει δεν είναι πάντοτε ο βαθμός που θα γράψει καθώς δεν καθορίζει τη ζωή του. Πιο σημαντική είναι η προσπάθεια που καταβάλλει.

Προσωπικά στόχευα για τη Νομική Σχολή Αθηνών που ενδέχεται να μην έχω πιάσει για μια πολύ μικρή απόκλιση μορίων. Ωστόσο θεωρώ ότι και η Νομική Θεσσαλονίκης είναι εξίσου καλή την οποία έχω ως 2η επιλογή και σύμφωνα με τους βαθμούς που έγραψα περνάω. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με τη προσπάθεια μου. Καλό θα είναι για όλους τους μαθητές να μην παραμελούν τον εαυτό τους, τις βόλτες και να μην είναι πλήρως αφοσιωμένοι στο διάβασμα. Όλα χρειάζονται ένα μέτρο. Καλή επιτυχία στους μελλοντικούς εξεταζόμενους την πανελληνίων!».

  • Μαριτίνα Γκρέμου (17,7)

Η Μαριτίνα Γκρέμου από το 3ο ΓΕΛ ανέφερε: «Αφενός είναι μια απαιτητική και αγχωτική χρονιά η οποία περιλαμβάνει πολλές ώρες διαβάσματος και αφοσίωσης, αφετέρου είναι μια χρονιά όπως οι άλλες και είναι σημαντικό να μην υπερβαίνουμε τα όρια μας.

Η συμβουλή μου είναι από την έναρξη των θερινών μαθημάτων να υπάρχει ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα που να προσαρμοστεί στις ανάγκες του κάθε μαθητή, χωρίς υπερβολές. Τέλος, αυτό που μετράει είναι η προσπάθεια, όχι μόνο η βαθμολογία. Ο στόχος μου από την αρχή της χρονιάς υπήρξε το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο ΟΠΑ και θεωρώ ότι έχω περάσει. Καλή επιτυχία στους επόμενους».

4o Γενικό Λύκειο Αγρινίου

  • ΓΕΡΝΑ ΗΛΕΚΤΡΑ 18,68  (ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ)
  • ΚΑΤΣΙΑΔΑ ΖΩΗ 18,65
  • ΝΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΛΛΑ 18,03

5ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου

  • Ευτυχία Ζαρκαδούλα (18,2)

H Ευτυχία Ζαρκαδούλα από το 5ο ΓΕΛ ανέφερε: «H διαδικασία των πανελλαδικών ήταν αγχώδης διαδικασία. Είχε πολύ πίεση και πολύ διάβασμα. Στόχος μου είναι να περάσω στην Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στην Αθήνα, αλλά και η Θεσσαλονίκη ή Πάτρα είναι ωραίες πόλεις. Ξεκάθαρα φέτος το πρόγραμμά μου ήταν πολύ διαφορετικό και βαρύ απ' ότι τις άλλες χρονιές.

Έβγαινα μόνο λίγο για ξεκούραση. Αν έχεις υψηλό στόχο θα χρειαστεί να καταβάλεις κάποια προσπάθεια, αλλά κατά τα άλλα είναι ένας σταθμός. Όπου και να περάσουν αν το κυνηγήσουν μετά θα είναι καλά. Αυτό μου έλεγαν και έμενα οι γονείς μου κατά την διάρκεια της χρονιάς ώστε να μην είμαι τόσο αγχωμένη».

  • Παναγιώτα Δάτσικα (17,83)

6ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου

  • Παναγιώτης Μουρούκος (19,5)
  • Κωνσταντίνα Δευτερέβου (18,8)

Η Κωνσταντίνα Δευτερέβου τόνισε: «Η φετινή χρόνια ξεκίνησε για μένα ως ένας στοίχημα με τον εαυτό μου μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τον περασμένο Ιούνιο. Παρόλα αυτά μετά από αρκετή στεναχώρια αποφάσισα να δώσω ξανά! Ήταν μια σχετικά δύσκολη χρόνια εξαιτίας των ψυχολογικών κυρίως διακυμάνσεων καθ' όλη την διάρκεια της χρονιάς. Υπήρχαν φορές που ένιωθα μόνο απαισιοδοξία, πως έχανα πολύτιμο χρόνο, πως είναι ανέφικτο να πετύχω αυτόν τον στόχο. Σε κάθε περίπτωση όμως ήξερα πως πρέπει να δοκιμαστώ μια δεύτερη φορά.

Οι πανελλαδικές εξετάσεις, όπως ανέφερα και προηγουμένως είναι μια πολύ ψυχοφθόρα διαδικασία. Ειδικά την χρονιά της τρίτης λυκείου η πίεση είναι μια πραγματικότητα που μόνο να αγνοήσουμε δεν μπορούμε. Ο χρόνος ελάχιστος, οι υποχρεώσεις ατελείωτες και οι απαιτήσεις κυρίως από τον ίδιο μας τον εαυτό στα ύψη. Το διάβασμα γίνεται πολλές φορές τόσο εξαντλητικό που αναθεωρείς συνεχώς για τις δυνατότητες και τις αντοχές μέχρι και το τελευταίο μάθημα. Η σχολή που θέλω είναι η ιατρική. Ο στόχος για την συγκεκριμένη επιλογή ήταν πάντα ένας , για αυτό και η απόφαση για να περάσω αυτή την διαδικασία ξανά ήταν αναπόφευκτη, όσο ζόρικα και αν πέρασα την πρώτη φορά. Ο συμβιβασμός δεν ήταν εξαρχής στα πλάνα μου. Στα παιδιά της επόμενης χρονιάς εύχομαι υπομονή και κουράγιο. Από την εμπειρία μου αυτά τα δυο χρόνια θα τους συμβούλευα μόνο ένα πράγμα να κάνουν το καλύτερο δυνατό , να δώσουν τη ψυχή τους γιατί στην τελική αξίζει με την προϋπόθεση όμως στο μεταξύ να αφιερώσουν έστω και τον ελάχιστο δυνατό χρόνο στους ίδιους, να μην παραμελήσουν τον εαυτό τους . Ο τερματισμός μπορεί να φαίνεται μακρύς και είναι και στην διαδρομή πρέπει να παλέψεις προστατεύοντας όμως πρώτα εσένα. Για τα παιδιά που θα ξανά προσπαθήσουν έχω να πω πως αξίζει τον κόπο».

  • Ιουλία Τσιάμη (18,4)

Μουσικό Λύκειο Αγρινίου

  • Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος (18,80)
  • Λουκάς Σκιαδάς (18,20)

Ο Λουκάς Σκιαδάς χάρηκε με τη βαθμολογία του αν και θα ήθελε κάτι παραπάνω για να εισαχθεί με άνεση στην Σχολή Ηλεκτρολόγων της Αθήνας. Αναφέρθηκε στις απαιτήσεις της προετοιμασίας αλλά σημείωσε ότι δεν περιορίστηκε μόνο στο διάβασμα. Αφιέρωνε χρόνο στο βόλεϊ καθώς ασχολείται με το άθλημα στον Παναιτωλικό ενώ στο πρόγραμμά του είχε εντάξει και κάποιες εξόδους. Σε σχέση με το άγχος τόνισε την ανάγκη σωστής διαχείρισης και προσέλευσης στην εξεταστική διαδικασία με θετική διάθεση.

Όνειρο της Ευσταθίας Κριθύμου ήταν η Οδοντιατρική Αθηνών και κατέβαλε «διπλή» προσπάθεια να πετύχει το στόχο της. Το γεγονός ότι η μητέρα της εργαζόταν ως βοηθός σε οδοντιατρείο φαίνεται πώς καθόρισε την επιλογή της σε σημαντικό βαθμό, όπως ανέφερε στο sinidisi.gr. Τα αποτελέσματα δικαίωσαν τους κόπους της και έχει κάθε λόγο να αισθάνεται δικαιωμένη η απόφοιτη του Μουσικού Λυκείου Αγρινίου.

2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου

  • Πολύζου Αναστασία 18,35
  • Βαρεμένου Λυδία 18,33
  • Παντολέινας Δημήτριος 18,25

Πηγή: sinidisi.gr 

Σχόλια